Väljamüügi vaatevinklist on Must Reede üks eriline päev. Sel aastal aga eriti. Suure tõenäosusega lööb selle aasta Must Reede kõik müügirekordid. Esiteks – enamus kauplejatest on nüüd Internetis. Teiseks – turule ilmus rohkelt online e-poode, kes nii või teisiti kannustavad konkurentsi.
Arvestades asjaolu, et Mustal Reedel võideldakse peamiselt hinnaga, kannustab see kaupluseid esitama huvitavamaid pakkumisi. Ja kolmandaks, vaatamata kriisile on tarbijatel raha. Sest ühest küljest jäid ju ära kõik puhkusereisid, teisest küljest aga maandavad karantiini ajal kogunenud stressi suurepäraselt just erinevad ostud-kingitused.
Seega – Internet-kauplejate arvu kasv ja huvitavad pakkumised ühelt poolt ning finantsvõimalused teiselt poolt, võivad eelseisval reedel anda vägagi huvitavaid tulemusi.
Siin on väiksem käsiraamat online-ettevõtjatele. On ju sel reedel meil 24 tundi – ja 1 ainus võimalus saada kõigest maksimumi. Testimiseks ja eksperimenteerimiseks jääb aega napiks, turutingimused aga kauged rahulikest: nõudluse ja pakkumise tase kruvitakse üles, brändidevaheline konkurents on tunnetatav kui ei kunagi varem – isegi kõige pisem detail võib kõik ära rikkuda.